کی باید بیشتر توضیح بدم ؟ کی باید سکوت کنم ؟ کی باید احساسی با مشتری صحبت کنم و کی منطقی ؟ چه زمانی پای عدد و ارقام رو وسط بکشم ؟ کی ؟ کجا ؟ چطوری ؟؟؟ جواب سردرگمیات ،امروز ،همینجا با من مژگان حسین کنی .
ما برای مشاوره بهتر و ارتباط موثرتر، باید آدم ها رو خوب بشناسیم تا با آنها ارتباط بهتری برقرار کنیم
سوال سوال سوال ؟
وقتی ما به کشور دیگری مهاجرت میکنیم با داشتن تمام مهارت ها اگر زبان آن کشور را بلد نباشیم موفقیت ما امکان پذیر نیست ،در فروش هم همینطوره ( زبان شناسی مشتری )
در وبینار شخصیت شناسی DISC همراه با مژگان حسین کنی مدیر آموزش و فروش شرکت بیمه پاسارگاد زبان مشتری رو یاد می گیریم و بهترین مشاوره ممکن رو بهش ارائه میدیم. تو این دوره قراره تیپ های مختلف شخصیت رو بشناسی و باید و نباید های ارتباط با افراد مختلف رو یاد بگیری، وقتی خودت و دیگران رو بهتر بشناسی ارتباطات بهتری می سازی که در نهایت منجر به فروش بیشتر و درآمد بهتر برات میشه.
این دوره به عنوان هدیه سال نو توسط مژگان حسین کنی بصورت رایگان برای شما برگزار می شود.